גרים בתל אביב וזקוקים לעבודת איטום בבית או בבניין? מצאתם את המאמר המתאים! בפסקאות הבאות תוכלו למצוא מידע שימושי אודות התחום, אנשי המקצוע העובדים בו ודרך הפעולה המומלצת!

      1. לפני בכלל שפונים לאנשי המקצוע, מה חשוב לקחת בחשבון?

      כמו בכל פנייה לאנשי מקצוע אחרים, חשוב להצטייד במידע הרחב ביותר שיש לכם אודות הבעיה. איננו מבקשים מכם לאבחן אותה כמובן (זאת יעשה יועץ האיטום, כפי שנסביר בהמשך). אולם, חשוב לנסות ולדלות כמה שיותר מידע כגון: מהיכן לדעתכם מגיעה הרטיבות? האם קיים שינוי צבע בקיר או בתקרה. כמה זמן זה נמשך? ועוד. את כל המידע הזה, תעבירו לאנשי המקצוע המתאימים.

      כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את גיל הבניין או הבית, את מצב מערכת האיטום הקודמת בו, נסו לברר האם היו בעיות רטיבות או נזילות בעבר וכיו"ב.

      2. מיהם אנשי המקצוע שעליכם להכיר בתחום האיטום?

      ככלל, קיימים 2 סוגים של אנשי מקצוע: יועץ האיטום ועובדי האיטום. תפקידו של יועץ האיטום הוא לחקור את הבעיה, למצוא את מקורה ולהציע פתרון מתאים, בעוד שתפקידם של עובדי האיטום הוא ביצוע האיטום עצמו, בהתאם להוראות. יועץ האיטום יוכל לסייע לכם גם כאשר תצטרכו פיקוח על העבודה עצמה. עבודתו של יועץ האיטום היא חיונית עבור ביצוע עבודת האיטום באופן הטוב ביותר, מההתחלה ועד הסוף.

          3. הציעו לי כמה הצעות, כיצד לבחור את דרך האיטום הטובה ביותר?

          במקרה שיועץ האיטום או חברת האיטום הציעה לכם כמה הצעות של תיקון לבחירתכם, היינו מציעים לכם לשים את המחיר רגע בצד ולבחור בדרך התיקון האיכותית יותר, זו שתחזיק לכם שנים רבות יותר. לקוחות רבים הזקוקים לביצוע עבודות איטום בתל אביב ובכלל, בטעות סוברים כי לא קיים הבדל משמעותי בין טכניקות שונות של איטום. לעומת זאת, יש לזכור כי קיים איטום שהוא מעין "פלסטר" בעוד שקיים איטום שפותר את הבעיה מן השורש לחלוטין. אז שקלו את כל האפשרויות בכובד ראש, בחרו באפשרות המיטיבה ביותר ודאגו לעצמכם לשקט נפשי, ולחיים נוחים וללא נזילות ורטיבות בבית!