קירות עם חיפוי אבן

השימוש בחיפוי קירות חוץ באבנים היא שיטה ידועה ונפוצה. חיפוי אבן נותן מראה יפה ואסתטי לבניין, ולפעמים הוא עשוי להידרש על ידי ועדות תכנון ובנייה. בהרבה מהמבנים האלה ניתן לראות שיש ליקויים והזנחה של האחזקה של הבניין. הזנחה וליקויים אלה נובעים מחוסר ידע  בצורך לתחזק, ובאופן האחזקה.

בדרך כלל מומלץ לעשות בדיקה שנתית חזותית לבניין על ידי האחראי על אחזקת הבניין, ובדיקה של מהנדס או הנדסאי כל 5 שנים, וזאת לפי ההמלצות של מכון ההתקנים.

      חשיבת איטום ובידוד קירות עם חיפוי אבן

      ביצוע איטום של קירות עם חיפוי אבן הינה פעולה חשובה מאוד, כי איטום מקצועי ונכון עשוי למנוע נשירות של אבנים בעתיד כתוצאה מליקויים וכשלים.

      איטום ובידוד קירות עם חיפוי אבן

      כללים לאיטום קירות עם חיפוי אבן בצורה נכונה:

      • ביצוע בדיקה חזותית למשטח המחופה.
      • אם יש חשש לנשירות של אבנים יש לפנות למהנדס או הנדסאי לקבלת הנחיות מקצועיות.
      • כשרוצם לערוך איטום נאות יש להתקין מתקן פיגום.
      • אם משתמשים בכוחלה או רובה ייעודית לאיטום וניקוי משיקים רופפים, חשוב שהחומר יישא תו ישראלי.
      • יש לשטוף את משטח החיפוי במים מתוקים על מנת להסיר אבק או חזזית שהצטברה. אם החזזית קשה אז אפשר ללטש אותה בעזרת נייר לטש גרעיני בינוני.
      • יש להשתמש בסילר מתאים על גבי האבן בעזרת מרסס. הסילר חייב להיות ייעודי לאבן החיפוי.

      קיים מספר רב של שיטות לאיטום ובידוד קירות עם חיפוי אבן, וקיים גם כן מספר רב של חומרים לאיטום. כדי שפעולת האיטום תהיה מוצלחת, וכדי שהיא תעמוד לפי התקנים של מכון התקנים, חשוב מאוד שהיא תבוצע על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי לאיטום. ״המרכז לאיטום הבית״ מרכז תחת קורת גג אחת את המומחים הכי טובים בתחום האיטום, ומציע מספר גדול ורחב של שירותים בתחום האיטום שיתאימו לצרכים ולמבוקשם של הלוקחות. בנוסף לכן, המומחים שלנו משתמשים בחומרים הכי איכותיים, שעומדים בתקני מכון התקנים, ושיהיו עמידים לאורך זמן. תפנו אלינו לקבלת מידע והצעת מחיר.