איטום גגות הוא חשוב והכרחי לכל סוג של גג, בין אם מדובר על גגות קלאסיים, גגות רעפים, או גגות קלים. העבודה צריכה להיעשות באופן יסודי כדי להגן על הגג, ובזאת המבנה, מחדירות של גורמים חיצוניים, שעלולים לפגוע בו, ולהסב נזק לבניין המגורים או בית העסק.

      גגות רעפים

      איטום גגות רעפים צריך להיעשות בצורה יסודית כבר כשבונים את הגג, כדי למנוע בעיות כמו נזילות, דליפות, ורטיבות מלהיווצר בעתיד. כשבונים גג, הכרחי לתת את העבודה לבן אדם מקצועי, שיודע איך לבצע איטום איכותי ונכון לגג.

      איטום ותיקון גגות רעפים הוא לא עבודה קלה. עבודת איטום גגות רעפים צריכה להיות מקצועית ומדויקת, כי כל דליפה או נזילה מגגות אלה, עלולה לגרום לנזקים משמעותיים למבנה. חשוב מאוד שהאיטום יתבצע על ידי איש מקצוע טוב, ושהוא ישתמש בחומרים מתאימים ואיכותיים.

      איטום גגות רעפים

      איטום גג רעפים אפשרי במספר של שיטות, שכוללות: זפת, יריעות ביטומניות, התזת סילר, ועוד. ההחלטה על אופן האיטום של גג תלויה במצב הגג עצמו.

      להלן כמה שיטות לאיטום גגות רעפים

      איטום בחומרים אקריליים: דרך זאת נחשבת לדרך יעילה וטובה לאיטום, אך הוא מחזיק מעמד לזמן קצר יחסית. איטום זה נעשה על ידי מריחה של החומר על הבטון, ומעליו שמים חומר איטום מתאים.

      איטום ביריעות ביטומניות: אופן איטום זה מספק איטום מוחלט לגג, והוא מחזיק מעמד לתקופה ארוכה, והיא השיטה הכי מומלצת לאיטום גגות רעפים.

      איטום ביריעות איזולין: שיטה שמתאימה לאיטום ובידוד. שיטה זאת מספקת חסינות מוחלטת לגג, ואוורור טוב. איטום ביריעות איזולין היא שיטה קלה ליישום.

      איטום מקצועי של גגות, וגגות רעפים

      כשרוצים לעשות איטום לגגות רעפים, חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון, כדי שהעבודה תתבצע באופן טוב, וכדי שלא יהיו שום ליקויים. "המרכז לאיטום הבית" מתמחה בעבודות איטום, בין ביתר איטום ותיקון גגות רעפים. המומחים של "המרכז לאיטום הבית" יבצעו פעולות איטום טובות עם החומרים הכי משובחים לאיטום גגות רעפים.