מדי שנה בשנה, בשיאה של עונת החורף ולפעמים אפילו עוד לפני כן, אנו שומעים על שיטפונות שוצפים. אזורים מסוימים, אפילו בלב ליבה של תל אביב, נמצאים תחת ממטרים כבדים. על כן, איטום בתל אביב הינו דבר חיוני, בכל בית ובכל דירה. גגות, מרתפים, קירות, מרפסות, את כל אלה צריך לאטום בצורה טובה, נכונה ויעילה.

      גם איטום מצוין צריך לתחזק

      כל בית או רב קומות שבונים בתל אביב, ראוי לו שיהיה מושקע. אסתטיקה ויציבות וכמובן גם איטום מעולה הם המאפיינים של מיטב המבנים בעיר תל אביב. אם אתם לא תושבים חדשים בעיר ואם תל אביב מוכרת לכם משכבר הימים, חשוב שתדעו שגם איטום מצוין חייבים לתחזק. למשל, אם מזמן לא נתתם דעתכם על הגג שמצוי לכם מעל הראש, הזמינו חברת איטום שתחדש את הזפת או אפילו טוב יותר – שתתקין יריעות ביטומניות מן הסוג המובחר.

      אם בחורף שעבר ראיתם כי מים חלחלו מאזור המרפסת ונכנסו אל הדירה, אל תתנו לזה להישאר כך. הזמינו חברת איטום שתשפר את האיטום במרפסת. אפילו לא חייבים בהכרח להרים בשביל זה את כל הרצפה. ניתן לחדש את האיטום בחריצים שבין המרצפות (פוגות). ניתן ליישם חומרי איטום שימנעו את הופעתם של כתמי עובש או פיצוצים בצבע או בטיח – תופעות שהן היבטים ישירים של חדירות מים לא מטופלת ואיטום בלתי מספק. ועוד נוסיף כי קירות שסופגים מים עם הזמן נחלשים ואפילו בטון יכול להתפורר ומים יכולים להרוס את הברזל שבתוך עמודים אם המים מחלחלים פעם אחר פעם.

      אפילו בבית חדש לא תמיד הכל כשורה

      אם נכנסתם לא מזמן לדירה חדשה בתל אביב או לבית חדש שקניתם במיטב כספכם, יתכן שהאיטום מעולה אבל לא תמיד זה כך. מסתבר כי בלא מעט בתים תל אביביים, אפילו חדשים, בוצעו עבודות הבניה והגמר כאשר נפלו פה ושם ליקויים. יש רטיבות בקירות או תחת הרצפה או מתחת לתקרה ולגג רעפים? חייבים לטפל. פונים בהקדם לקבלן איטום שמאחוריו הרבה ניסיון וותק רב.