איטום טוב של חלונות ודלתות היא פעולה דרושה ונחוצה כשבונים מבנה, או כשמשפצים אותו, שבמקרים רבים אינה נעשית כנדרש, או אפילו לא נעשית בכלל. אנשי מקצוע רבים למרבה הצער, פוסחים על עבודות איטום חלונות ודלתות, ולא מקדישים להן את הזמן ואת החשיבות הדרושים להן. עבודות איטום דלתות וחלונות הן חשובות כחשיבות איטום גגות וקירות חיצוניים, ולכן יש לוודא שאיש המקצוע האחראי שמטפל בנושאי האיטום, עושה איטום תקין וטוב לחלונות ולדתות של הבתים, ובתי העסק שלכם.

      איטום חלונות, דלתות בצורה נכונה

      • גם אם נראה לכם שהחלון שהורכב, או הדלת לצורך העניין, יושבים באופן טוב, זה לא אומר שלא צריך לעשות איטום. אין לשכוח שחלונות ודלתות מורכבים על תבניות שעשויות מברזל או אלומניום, שאמורים להיות אטומים באופן מוחלט.
      • איטום דלתות וחלונות היא פעולה חשובה כדי לשמור על בידוד טרמי. 
      • האיטום צריך להיעשות באופן יסודי ומקצועי, ובאמצעות חומרים מתאימים לבידוד ואיטום חלונות ודלתות, שצריכים להיות איכותיים.
      • איטום חלונות מבטיח איטום נגד מים, רוחות, רעשים, וגורמים אחרים.
      • איטום חלונות ודלתות חשוב מאוד כיוון שהחלונות והדלתות הם הפתחים של המבנה, ושיש בהם סיכוי גבוהה מאוד לרטיבות וחדירות מים.

      איטום חלונות ,דלתות

      איטום חיובי: איטום של חלונות ודלתות חייב להתבצע במהלך שלבי הבנייה של הבית.

      איטום שלילי: איטום שנעשה מתוך הבית לעבר השלד של הבית.

      חומרי האיטום לאיטום חלונות ודלתות חייבים להיות חומרים איכותיים שיש להם את היכולת לחסום ולמנוע חדירות של מים למבנה. 

      עבודות איטום שלא נעשות על ידי אנשי מקצוע אמינים, או שנעשות באמצעות חומרים לא תקינים, עלולות להסב נזק משמעותי למבנה שלכם, והטיפול בבעיות יכול להיות מסובך ויקר מאוד.

      מומחי איטום חלונות, דלתות

      אם אתם מעוניינים לבצע עבודות איטום של דלתות וחלונות באופן מקצועי, שיבטיחו לכם קירות ייבשים ללא רטיבות עם בידוד אקוסטי ותרמי איכותי, אתם מוזמנים לפנות ל ״ מרכז לאיטום הבית״, המתמחה בעבודות איטום, עם שימוש בחומרים טובים באיכות גבוהה.