יתכן מאוד שבתוך הבית שלכם או בתוך המשרד יש כמה וכמה קירות גבס. אבל כאשר מדובר בגג, גבס אף פעם לא יתאים, הוא פשוט חלש מדי ולא עמיד, כמו הבטון. בטון הינו חומר עמיד ביותר המשמש ליציקת גגות בבתים ובדירות. אם חשבתם שהבטון הוא חומר קשיח ברמה כזאת שמים לא יכולים לחלחל דרכו, טעות בידיכם. גם אם ההשפעה לא תופיע מחר וגם אם ההשפעה לא תופיע מחרתיים, או לא מבצעים איטום גג בטון, עם הזמן המים יחלחלו פנימה. כאשר נזק כזה כבר מתרחש, השיקום עשוי להיות מאוד יקר ובהחלט לא נוח. אז מה עושים? פונים לאיש מקצוע המשמש יועץ איטום. פונים ליועץ או אל קבלן האיטום שיוכל להמליץ לכם על סוג של איטום שיתאים גם לגג הבטון שלכם.

      גג בטון ויריעות ביטומניות

      כל גג צריך לאטום בצורה אחרת. ביצוע עבודת איטום שתתאים לגג מרוצף יהיה שונה מביצוע עבודה בגג משופע שכולל רעפים. ומה לגבי גג בטון, איך מבצעים איטום גג בטון? יש לא מעט שיטות שיכולות להתאים כאשר בין הטובות ביותר ניתן למנות את היריעות הביטומניות. חברת איטום שמבצע פעולה של איטום צריכה לבצע שלבים שונים לפי הצורך. למשל, לפעמים צריך לסלק חומרי איטום ישנים, שיפריעו לחיבור היריעות. אם יש זפת ישנה שאיננה פגומה, ניתן ליישם את היריעות אפילו באופן ישיר. יריעות ביטומניות ניתן ליישם ישירות על גג בטון ויש בנמצא חומרים שיכולים לסייע ליריעות להיצמד לבטון באופן מלא ומוחלט.

      זפת ושיטות נוספות

      גם גג בטון חדש ניתן לאטום באמצעות שיטות מוכרות ומוכחות, כגון שימוש בזפת. רק צריכים להיות ערים לעובדה כי למרות שהזפת יותר זולה, השיטה הזאת נחשבת פחות עמידה. בנוסף, יש להקפיד על ביצוע הלבנה של שכבת הזפת. אם לא עושים זאת, החום שהופך את הגג ללוהט למעשה הורס אט אט את הזפת ובסופו של דבר המים יעברו דרכה וגם דרך הגג. יש חברות איטום שמבצעות גם איטום של גגות בטון בחומרים אחרים כדוגמת פוליאוריטן או PVC.