איטום גגות היא פעולה בעלת חשיבות רבה, כדי להבטיח ולמגן כל מבנה שהוא מפני גשמים, וגורמים אחרים, שעלולים לחדור אליו, ולגרום לבעיות ביסודות שלו.

קיים מגוון רחב של שיטות לאיטום בשוק היום. בחירת השיטה המתאימה לאיטום גג תלויה הכמה פקטורים, כמו סוג הגג, אם יש עליו ריצוף, סוג החומר ששימש לאיטום בעבר, ועוד

      איטום גגות המלצות, ומידע כללי

      איטום גג חשוף

      • איטום גג באמצעות זיפות: שיטת זיפות מתאימה לגגות חשופים, או לגגות שנאטמו בעבר באמצעות זפת. זיפות היא שיטה שמתבצעת בכמה שלבים : ניקיון יסודי של המשטח, מריחת שכבת איטום ביטומנית, תיקון של סדקים שעלולים להימצא בגג, זיפות באמצעות מריחה של הזפת. הזיפות נעשה על ידי מריחת שכבה עד שלוש שכבות של זפת, ולאחר מכן מלבינים עם סיד מעורב עם דבק.
      • איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות: שיטה טובה מאוד לאיטום גגות, שאפשר לשים על גג חשוף, או גג שאוטם בזפת.
      • איטום גג בגאקופלקס : חומר שמאפשר יישום פשוט באמצעות מריחה. החומר הזה לבן, לכן אחרי ניקוי המשטח, והנחת החומר, אין צורך בהלבנה.

      איטום גג מרוצף

      • איטום בין המרצפות: איטום בשיטה זאת נעשה על ידי ניקוי האיטום הקיים בין המרצפות וממלאים אותן מחדש את הרווחים עם רובה אקרילית או אפוקסית. שיטה זאת היא שיטה מהירה, אך יש לה חסרון משמעותי, שהרובה אינה מגינה באופן מוחלט מפני חדירת מים, ולכן יש צורך לשים שכבה נוספת של איטום על פני המשטח.
      • איטום על מרצפות קיימות והוספת שכבת מרצפות נוספת. 
      • פירוק המרצפות, איטום וריצוף מחדש: שיטה זאת היא בעצם הרמה של הריצוף הקיים, כולל המילוי, ואז מבצעים איטום וציפוי מחדש. שיטה זאת היא הכי יעילה, כי היא יסודית, אך היא שיטה יקרה וארוכה.

      כדי לקבל מידע מפורט יותר על שיטות איטום גגות, וכדי לקבל המלצות, אתם מוזמנים לפנות ל "מרכז לאיטום הבית", שיעניק לכם מידע וחוות דעת מקצועית, שירות מוביל לאיטום גגות תוך שימוש בחומרים הכי טובים בשוק.