איטום

איטום בית או בניין היא טכניקה שמאפשרת מיגון של בניינים מרטיבות, חדירות ונזילות מים, ונזקים אחרים שעלולים להתרחש למשטחים בבניין. אופן וטכניקות האיטום תלויים בסוג הבניין, בבעיות של הבניין, והציפיות של הלקוח. 

תופעות מזג אוויר משפיעות באופן משמעותי על האיטום.
כשרוצים לאטום בניין מומלץ לעשות זאת כבר עם תחילת שלבי הבנייה כדי לעשות עבודה יסודית שתקל על עבודות איטום בעתיד.
עבודות האיטום מתבצעות לכל המשטחים, ובנקודות שבהם משטחים חופפים כדי לוודא שלא יהיו חדירות ונזילות. האיטום מתבצע גם כן לגג, למרפסת, לחלונות, ולקירות. כאשר מדובר על בתים פרטיים שנמצאים על על קרקע עבודת האיטום חייבת להתבצע בקפדנות. הקרקע יכול להוליך רטיבות לקירות החיצוניים וגם לקירות הפנימיים של הבית.
כשמבצעים  עבודות בתחום האיטום, לחומרים שמשתמשים בהם יש חשיבות רבה כדי שהאיטום יהיה יעיל. החומרים צריכים להיות מורשים על ידי מכון התקנים, והם צריכים להיות מתאימים לסוג הבעיה והמשטח שמתבצעות עליו העבודות. לפעמים צריך להשתמש במספר של טכניקות וחומרים לאותו הבניין בחלקיו השונים לפי הצורך והמצב שלו.

      מומחה איטום

      כמו בתחומים רבים, באיטום יש הרבה נוכלים וקבלנים לא מקצועיים שעלולים לעקוץ לקוחות ולבצע עבודות איטום גרועות ולא מקצועיות. כדי שלא תמצאו את עצמכם בסיטואציות דומות לאלה מומלץ לבחור באופן קפדני את איש המקצוע.
      "המרכז לאיטום הבית" מעניק מגוון רחב של שירותים בתחום האיטום : איטום קירות, איטום גג, איטום מרפסות, ועוד. אנחנו מתחייבים לבצע את העבודה במקצועיות, מיומנות, אמינות, ושימוש במוצרים והחומרים הטובים ביותר. מומחה איטום מקצועי ואמין יבצע את האיטום בצורה הטובה ביותר ויבצע עבודה שתעמוד לאורך זמן, ויחסוך לכם כסף וכאב ראש. " המרכז לאיטום הבית" משתמש בטכניקות הכי טובות בתחום איטום לפי סוג המשטח וסוג הבניין, בין אן מדובר על בנייני מגורים, או בתי עסק. "המרכז לאיטום הבית" מציע מגוון רחב של שירותים שמכסים את כל הפתרונות לאיטום גגות, קירות, או כל משטח אחר. כדי לקבל מידע וחוות דעת מותאמות לצרכים שלכם אנא פנו אלינו.