איטום

איטום היא משימה חשובה מאוד, שהתפקיד העיקרי שלה הוא מיגון קירות ומשטחים. האיטום נעשה על מנת למנוע עובש, רטיבות, או חדירה של גשמים, שעלולים לפגוע במשטחים ולהסב להם נזקים. פעולת האיטום נעשית לכל סוג של בניין בין אם זה בניין מגורים, או בית עסק,וכדומה.  כדי למנוע ליקויים של עבודות איטום לא תקינות, מומלץ לתכנן מראש כשבונים את המבנה את עבודות האיטום הנחוצות ולבצע אותן כבר עם התחלת הבנייה. איטום יסודי, בשלבים מוקדמים, הכרחי לטובת המבנה, ולכן אין לדלג על שלב זה. בעיות וליקויים של איטום יכולות להיות קשים ומסובכים, והם יגררו עלויות והוצאות יקרות.  

      עבודות איטום

      עבודות האיטום נעשות על ידי אנשי מקצוע, או חברות איטום ,שמתמחים בענף האיטום. איטום נעשה לחלקים הפנימיים והחיצוניים של הבניין. העבודה כוללת הצבת חומרים בקירות, גגות, וכל משטח אחר, שימנעו נזילות וחדירות של גשמים, מים, ורטיבות.

      עבודת איטום מקצועית וטובה

      בחירת איש המקצוע המקצועי והמתאים היא מרכזית, על מנת שעבודת האיטום תתבצע באופן טוב. על אנשי המקצוע להיות בקיאים בכל נושאי האיטום. כדי לדעת אם אנשי האיטום הם מקצועיים צריך לבחון את הידע שלהם, המקצועיות, המחיר, איכות השירותים שהם נותנים, האחריות שהם נותנים על העבודה, וגם אם החומרים שהם משתמשים בהם איכותיים. עבודת איטום לא יכולה להיות טובה אם היא נעשית בחומרים לא מתאימים או לא איכותיים. חומרים ליקויים יפגעו משמעותית באיכות העבודה. עבודת איטום טובה צריכה להיות עמידה לטווח זמן ארוך.

      כשבונים או משפצים רצוי לוודא שהקבלן עובד עם מומחה איטום מקצועי, ושהוא לא מזניח את איטום הבניין, על מנת למנוע נזקים ובעיות למבנה שלכם. מבנה שלא אוטם כמו שצריך לא יעמוד לאורך זמן.

          מחיר איטום בית פרטי

          מחיר עבודות האיטום תלוי בסוג העבודה, משטח העבודה, כמות העבודה, וסוג החומרים.

          "המרכז לאיטום הבית" מתחייב לתת ללקוחות שלו את השירות המקצועי הכי טוב בתחום האיטום, בנאמנות, ובשימוש בשיטות העבודה החדשניות ביותר, והחומרים האיכותיים ביותר שנמצאים בשוק. לקבלת מידע מותאם ומפורט, וכדי לקבל הצעת מחיר, פנו "למרכז לאיטום הבית".