איטום גג

איטום הוא הליך חשוב ומרכזי כאשר בונים בית או כשעורכים בו עבודות שיפוצים. איטום היא פעולה שנעשית למשטחים וקירות חיצוניים ופנימיים, ולגגות, הן בבתי עסק והן בבתים ובנייני מגורים.
כדי שהליך איטום יהיה יעיל, רצוי שהוא יעשה ויתוכנן כאשר הבניין נבנה, וזאת כדי למגן את הבניין ולאבטח אותו מפני רטיבות, עובש או נזקים אחרים.
כשעושים איטום לבית פרטי צריך לעבוד לפי כמה כללים בסיסיים כדי שהעבודה תהיה יעילה ויסודית.
קודם כל, צריך לוודא שכל החלקים של קירות ומשטחי הבית שנמצאים במגע עם הקרקע צריכים להיות אטומים באופן מוחלט.

      איטום גג בית פרטי

      הגג הוא אחד המשטחים הכי חשובים בבית, מפני שהוא מגן עליו ממגע עם גורמי חוץ, והוא גם מגן עליו מחדירה של גשמים, חלחול של מים, רטיבות.
      ישנן מספר רב של שיטות לאיטום גג של בית פרטי. על מנת לבחור את סוג ושיטת האיטום הכי טובים עבור הגג יש לקחת בחשבון מספר גורמים :

      • החומר שעשוי ממנו הגג, כדי להתאים חומר לאיטום.
      • החומר ששימש לאיטום הגג בעבר, כיוון שהחומרים זהים לאיטום נדבקים בצורה טובה יותר.
      • לפני שמתחילים את העבודות של האיטום יש להכין את הגג בצורה נכונה, על ידי הסרת של החפצים כמו : דודי שמש, ועוד.

      שיטות איטום גג בית פרטי

      יש מספר גדול של שיטות איטום גגות

      • שיטת איטום ביריעות ביטומונית : שבה מניחים יריעות ביטומניות על הגג. שיטה זאת היא שיטה ומומלצת לאיטום גגות, והיא שיטה עמידה לאורך זמן.
      • שיטת איטום בזיפות : שיטה ישנה שעדיין משומשת לאיטום גגות, במיוחד בבניינים גדולים. שיטה זאת זולה, אך היא אינה עמידה לאורך זמן.
      • איטום בחומרים אקרליים : חומרים על בסיס מים, נוחים מאוד לעבודה, אולם החיסרון הכי גדול הוא שאם מים מקווים על שכבת האיטום, הם יחדרו דרכה.

      יש שיטות נוספות לאיטום גגות של בתים פרטיים. אם אתם רוצים מידע מותאם ומפורט על איטום גגות של בתים פרטיים, אתם מוזמנים לפנות למומחים המובילים של "המרכז לאיטום הבית".