איטום מקלחות, חדרי רחצה, חדרים רטובים, וכדומה, היא פעולה הכרחית, כיוון שחדרים אלה באים   במגע מתמיד עם מים, ורטיבות. כשאתם עושים עבודות שיפוץ או איטום של חדר האמבטיה, אתם חייבים לוודא שהעבודה נעשית באופן מקצועי ויסודי,כדי להימנע מתקלות וליקויים משמעותיים בחדרי אמבטיה. תיקון   ליקויים ובעיות באיטום מקלחות, חדרי רחצה, וחדרים רטובים אחרים עלולים לגרור הוצאות גדולות.              

      מאחר שחדרו האמבטיה הם חדרים שאיכות האיטום שלהם היא חיונית וקריטית, ישנם כמה שלבים שחשוב לעבוד לפיהם

      • שלב ראשון – הסרת איטום ישן מהחדר, ויצירת רולקות

      יש לסלק את האיטום הישן, ואת החול. אחר כך, מבצע מומחה האיטום בדיקה יובש הבטון, כדי לדעת באיזה חומרים צריך להשתמש. הבדיקה מתבצעת על ידי הנחת יריעת פוליאתילן על המשטח, ואז מדביקים אותה על ידי ניילון נצמד. אחרי 24 שעות בודקים את מצב הבטון, ואז קובעים את השיטה שניתן להשתמש בה. אחר ביצוע הבדיקה, נותנים לבטון להתייבש, וכשהוא מתייבש מתחילים לתקן סדקים. אחרי תיקון הסדקים, מדביקים רולקות כדי לבטל את הזוויות, ומעגלים אותם. 

      • שלב שני – יישום חומרי איטום על המשטחים

       השלב הכי חשוב הוא שלב איטום המשטחים. קודם כל שמים את הטיח, ואז מיישמים את חומר האיטום. היישום צריך להתבצע על משטחים חלקים לגמרי, והוא צריך להיעשות בצורה מדויקת וקפדנית. בשלב זה ניתן להישתמש בחומרים כמו : סיקה, תרמוקיר, או חומרי וינקלר.

      שלב שלישי – ריצוף ורובה: השלב האחרון שלא פחות חשוב משלבים הקודמים.

          איטום מקלחות, חדרי רחצה, חדרים רטובים

          איטום תקין ונכון צריך להיעשות באמצעות חומרים משובחים ואיכותיים, אולם יישום לא נכון של חומרים אלה,  יפגע באיכות העבודה, והאיטום לא יהיה תקין, לכן, עבודות אטום צריכות להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי. אם אתם רוצים איטום מקצועי ואיכותי לחדרי האמבטיה, או חדרי המקלחת שלכם, אתם מוזמנים לפנות למומחי ״המרכז לאיטום הבית״, שמרכז עבורכם את כל המידע החיוני על איטום חדרים רטובים, ומציע את המומחים הכי טובים בארץ, תוך כדי שימוש בחומרים הכי משובחים.