לעבודת איטום נכונה ותקינה תפקיד מרכזי ביציבות המבנה. עבודות האיטום צריכות להתבצע באופן רציני וייסודי עם בניית המבנה, וחשוב להמשיך ולתחזק אותן לפי הצורך.

איטום מושפע מגורמים רבים, שפוגעים בו. גורמים אלה הם בעיקר תופעות מזג האוויר, טמפרטורות גבוהות ונמוכות, לחות, ועוד. הנזק נגרם על ידי חדירה של רטיבות או מים למשטחי הבניין. נזקי רטיבות ונזילות, פוגעים ביציבות הקירות, הגג, והמשטחים האחרים, והם אפילו יכולים לפגוע ביסודות הבניין.

עובש ורטיבות יכולים להסב גם כן נזק בריאותי לדיירים, אם הם לא מטופלים בזמן, ובאופן נכון.

      שיטות איטום

      שיטת האיטום הנכונה למשטח תלויה בכמה פקטורים, וכל שיטה מתאימה למשטח או למצב מסויים, כמו למשל החומר שעשוי ממנו המשטח, צורת המשטח, גודל המשטח, חומרי האיטום ששומשו בעבר לאיטום משטח זה, המחיר, ועוד. השיטות הכי פופלאריות לאיטום הן : איטום בזפת, איטום ביריעות ביטומניות, איטום באמצעות חומרים פולימריים, ועוד.

      איטום תקין

      כדי שאיטום יהיה תקין, הוא צריך להתבצע כבר עם תחילת הבנייה, כדי למנוע ליקויים רצינייים, ופגיעות משמעותיות לבניין, שהתיקונים שלהם יהיו מסובכים, וגם יקרים מאוד. רצוי לוודא שקבלן הבנייה, לא מזניח את הצד הזה בבנייה, ושהוא מתייעץ עם מומחה איטום.

      כשמתחילים את עבודות איטום, חשוב מאוד להכין את השטח המיועד לאיטום באופן נכון, ולוודא שהעבודה נעשית על ידי איש מקצוע מומחה לאיטום, שמשתמש בחומרים טובים ואיכותיים.

      האיטום צריך להתבצע לכל המשטחים, כמו : קירות חיצוניים, קירות פנימיים, גג, חלונות ודלתות, חדרי אמבטיה, גינות גג, ועוד.

      איטום קירות

      עבודות איטום קירות צריכות להתבצע לאיטום קירות חיצוניים, אבל גם קירות פנימיים. חשוב לבצע איטום בצורה טובה קירות בחדרים רטובים, כמו חדרי אמבטיה או מקלחת, וחדרים תת קרקעיים.

      ישנן שתי שיטות איטום קירות, איטום חיובי שמתבצע מבחוץ לבפנים, ואיטום שלילי שנעשה מבפנים לבחוץ.

      איטום חיובי הוא חשוב מאוד, ואיטום שלילי אינו יכול להחליף אותו, אולם במקרים רבים אין מנוס.

          ״המרכז לאיטום הבית״

          מחפשים חברת איטום קירות?

          כדי לקבל מידע, שירות מקצועי, או הצעת מחיר איטום קירות, אתם מוזמנים לפנות ל ״מרכז לאיטום הבית״, שמרכז את מיטב המומחים לאיטום, עם שימוש בחומרים איכותיים,ושיטות חדשניות.