איטום

איטום היא פעולת אחזקה מרכזית שאין להזניח. האיטום צריך להתבצע לכל המשטחים בשלבי הבנייה של המבנה, וצריך להמשיך ולתחזק אותם גם אחרי הבנייה. האיטום מושפע מתנאי מזג האוויר ומגורמים אחרים, ולכן האחזקה הממושכת היא חשובה מאוד. בניין שלא אוטם בצורה טובה ייפגע באופן משמעותי, ולכן הטיפול בבעיות איטום צריך להיעשות ברצינות, ובצורה נכונה. נזקי איטום יכולים לא רק לפגוע ביסודות המבנה, אלא גם בבטיחות ובריאות הדיירים.  האיטום צריך להתבצע לקירות חיצוניים, לקירות פנימיים, פתחי אוורור, מרפסות, גגות, חלונות ודלתות, וכל משטח אחר. עבודות האיטום צריכות להתבצע גם כן למשטחים קלים, ומרתפים.

      שיטות האיטום הנפוצות ביותר

      תחום האיטום הוא תחום רחב מאוד, והשיטות של איטום הן רבות, והן תלויות בגורמים רבים, כמו סוג המשטח. השיטות הכי מוכרות הם:

      איטום באמצעות יריעות ביטומניות : שיטה זאת היא אחת השיטות הכי פופולאריות, שמתאימה לגגות ישרים לא מרוצפים, אדניות, קירות חיצוניים, מרתפים, ועוד.

      •  שיטות זיפות בזפת חמה או קרה : שיטה זאת היא שיטה ישנה שמתאימה לאיטום גגות, לקירות, ועוד. שיטה זאת מתאימה למשטחים חיצוניים, ואינה מיועדת לשימוש בתוך הבית.
      • איטום בחומרי התזה כמו סילר, או סיליקון. שיטות איטום בהתזה מתאימות בעיקר למבנים גדולים. סילר הוא חומר שאפשר להשתמש בו על ידי התזה או מריחה, והוא מיועד לאיטום גגות מרוצפים, וקירות חיצוניים. הסילקון לעומת זאת, הוא חומר מצויין לאיטום מקלחות, חלונות, ודלתות.
      • איטום בטקל מיועד לטיפול בגגות, או מרתפים, במקרים של שיפועים או סדקים.  הטקל משומש בעיקר לטיפול בבעיות נקודתיות.

       

          חברת איטום בתל אביב ואזור המרכז

          מחפשים חברת איטום בתל אביב ? תפנו ל ״מרכז לאיטום הבית״ שמציע מגוון רחב של שירותים בתחום האיטום באזור תל אביב, תוך שימוש בשיטות והחומרים הכי טובים לאיטום למגזר הפרטי והעסקי. המומחים שלנו יבצעו את עבודות האיטום במקצועיות ואמינות, ומתחייבים למחירים טובים והוגנים. עבודות האיטום מבוצעות תוך כיבוד של ההנחיות של מכון התקנים בכל מה שקשור לאופן העבודה, ולסוג החומרים שמשתמשים בהם.