מבנים תת קרקעיים, מקלטים, מבנים תת קרקעיים - איטום

במקרים רבים לא ניתן  לבצע איטום חיצוני במבנים תת קרקעיים, ולכן במצבים אלה נאלצים לערוך  איטום פנימי. מבנים אלה הם בדרך כלל מבנים כמו מרתפים, פיר מעלית, וכדומה. 

פעולות איטום צריכות להיערך תמיד מבחוץ, ופעולות איטום פנימית אינן תחליף פעולת החיצונית, אולם במקרים רבים של כשלים וליקויים באיטום החיצוני, אין מנוס, ונאלצים לעשות איטום פנימי.

      איטום מרתפים מבפנים- נקרא גם "איטום שלילי"

      איטום פנימי נערך  בקומות תת קרקעיות כמו למשל : מרתפים ,מקלטים, חניונים, ומבנים תת קרקעיים אחרים. עבודות אטום אלה דורשות מיומנות ומקצועיות רבה. ביצוע רשלני ולא יסודי של עבודות האיטום של מבנים תת קרקעיים, ועבודות הכנה לא טובות, יגרמו לליקויים חמורים מאוד. עבודות אלה כרוכות בהוצאות כספית גבוהות יחסית עקב הצורך בפירוק וחידוש של התשתיות הפנימיות כמו טיח וריצוף. 

      לצורך ביצוע עבודות מסוג זה דרושה מיומנות ומקצועיות רבה מצד המומחה, שמבצע את העבודות. בדרך כלל, יש צורך לטפל במוקדים וחלקים בעייתיים באמצעות מערכות איטום מיוחדות, שימוש בחומרים מיוחדים לטיפול בסדקים, תערובות צימנטיות עבור עבודות שיקום בטונים, הזרקת פוליאוריטן ואפוקסי לתוך סדקים ויציקות, שימוש בחומרים של אטימה גבישים החודרים לעומק היציקות ועוד. מומחה לאיטום חייב להכיר את החומרים השונים, והוא חייב להיות בקיא באופן החיבורים של החומרים, כדי לוודא מניעת כשלים עתידיים במערכות האיטום וסיבוכים אחרים שעלולים להתרחש אם העבודה אינה מתבצעת כמו שצריך.

          איטום מרתפים, מקלטים, מבנים תת קרקעיים – שירות מקצועי

          כשרוצים לבצע איטום מרתפים צריך לפנות למומחה איטום מקצועי בעל ניסיון בתחום. העבודה צריכה להיעשות בקפדנות ומקצועיות על ידי המומחה. אם העבודה של האיטום מתבצעת ברשלנות אז הבעיות עלולות להסתבך עוד יותר. אם אתם מעוניינים לדעת יותר על הליכי איטום שלילי, ועל איטום מרתפים, אתם מוזמנים לפנות ל "מרכז לאיטום הבית" שמתחייב לתת לכם את המידע והשירות הכי טובים בתחום, ואשר יציע את שיטת העבודה הכי מתאימה, יבצע את העבודה במיומנות, ובמחיר הוגן.